Centrum interiérových vůní nově v Praze

Pražský Obchodní dům KOTVA se rozrostl o nový a exkluzivní showroom v podobě centra interiérových vůní. Pod názvem ARIA PURA zde tak zákazníci najdou vše, co souvisí s interiérovými vůněmi a parfémy – od produktů a služeb pro domácí použití přes voňavé doplňky do domácností až po profesionální poradenství v oblasti provonění komerčních a větších prostor i scentmarketingu. Na historicky první centrum vůní, jež bylo otevřeno již v roce 2010 v Brně, tak nyní naváže další pražská pobočka.

Centra interiérových vůní ARIA PURA, což v překladu z italštiny znamená čistý vzduch, jsou v Praze i Brně jediným showroomem svého druhu. Zákazníkům totiž zprostředkovávají odborné a užitečné poradenství v souvislosti s provoněním domácích, kancelářských i obecně jakýchkoliv komerčních prostor. Nabízí jak jednotlivé produkty, jako jsou například aroma difuzéry, katalytické lampy nebo další doplňkové výrobky, tak plně profesionální techniku, která se dá využít ve fitness centrech, bankách, hotelech či třeba kancelářích. V OD Kotva zákazníci Centrum naleznou v přízemí.

 

„Spousta lidí si myslí, že bytové parfémy jsou pouze doplňkem do domácností, který je zkrášlí a příjemně provoní. Ve skutečnosti se však jedná velmi často o zboží běžné spotřeby, jež dokáže lidem pomoci vyřešit spoustu domácích starostí a problémů. Mnohdy například bojují se zápachem, se kterým jim pomáháme velmi levnou, estetickou a přitom funkční cestou. Stačí si koupit katalytickou lampu a tu pravou vůni odpovídající prostorům, kde bude lampa umístěna. Člověk se tak vyhne jakýmkoliv přestavbám, rekonstrukcím a pořizováním finančně náročných přístrojů,“ říká Petr Brabec ze společnosti ARIA PURA, která se aroma poradenství věnuje již několik let.

 

Kromě běžného a domácího poradenství se Centrum interiérových vůní ARIA PURA orientuje i na budování tzv. scent-brandingu, tedy vytvoření jedinečného spojení mezi vůní a značkou. Na profi provonění prostor dnes totiž běžně vsází hotely, banky, fitness centra nebo i jednotlivé obchody jak v celosvětovém, tak už i republikovém měřítku. Pracovníci Centra interiérových vůní jim dokážou zpracovat detailní návrh na základě analýzy prostor a navrhnout nejvhodnější produkty i vůně.

 

„Vůně je důležitou součástí života každého, dokáže zkrášlit prostředí a zanechává pozitivní dojem. V případě komerčního použití je navíc schopná velmi dobře podtrhnout image firmy a prodloužit zde pobyt zákazníků, ať už se jedná o fitness nebo obchodní dům. Lidé se zde cítí příjemně a do příjemného prostředí se také rádi vracejí. Dokáže například rovněž posílit produktivitu zaměstnanců, což dokazuje nejedna celosvětová studie,“ dodává český odborník na scent marketing Petr Brabec.

 

Fotografie poskytla Monika Hořínková, marketing and PR manager – děkujeme.

 

Centrum interiérových vůní nově v Praze Centrum interiérových vůní nově v Praze Centrum interiérových vůní nově v Praze

Naše další projekty



Partneři

Asociace pracovníků v regeneraciSaunafest 2015Relax Centrum KolštejnFrajtHotel Hluboký DvůrHotel Komorní hůrka