Ve Velké ceně cestovního ruchu zabodovaly i jesenické lázně

Posedmé byly v Brně na veletrzích GO & Regiontour 2014 oceněny výjimečné a vysoce kvalitní počiny v oblasti cestovního ruchu. Ocenění byla předána v šesti kategoriích. Ve dvou z nich bodovali také zástupci Olomouckého kraje včetně Priessnitzových léčebných lázní.

Soutěž Velká cena cestovního ruchu 2013/2014 tradičně vyhlásily společnosti Veletrhy Brno a C.O.T. media s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu České republiky. Cenu za třetí místo v kategorii Nejlepší lázeňský a wellness balíček převzal Tomáš Rak, obchodní ředitel Priessnitzových léčebných lázní a.s., za lázeňský a wellness balíček Odhalte Priessnitzovo tajemství. Kategorie produktových balíčků byla už podruhé v historii soutěže zaměřena pro nabídky lázeňských zařízení. Porota hodnotila především atraktivnost nabídky, oslovení cílové skupiny, úroveň zpracování nabídky, obchodovatelnost produktu.

 

„Ocenění si nesmírně vážíme. Je pro nás potvrzením, že jedinečný balíček, vracející se ke skutečně podstatě Priessnitzových procedur a k příběhu vzniku vodoléčby, zaujal i odbornou porotu,“ komentoval ocenění Rak. Balíček Priessnitzovy léčebné lázně nabídly svým klientům poprvé v loňském roce, a to pouze limitovanému počtu deseti zájemců. „Pro tento krok jsme se rozhodli skutečně kvůli specifičnosti tohoto produktu. Nejde o běžný lázeňský pobyt, ale o jakýsi návrat do historie, ke střídmé stravě, otužování, běhání v ranní rose, tak jak se můžeme dočíst v pramenech o Priessnitzovi. A samozřejmě nejen to. Je to skutečný unikát, ostatně jako osobnost samotného Priessnitze, a v letošním roce jej v naší nabídce také najdete,“ doplnil vznik lázeňského pobytu Rak.

 

Olomoucký kraj pak kraloval kategorii Nejlepší jednotná kampaň. Třetí Českomoravské pomezí nestačilo na kampaň Olomouckého kraje „Olomoucký kraj – vaše pohodová dovolená“ a ani na celkového vítěze kategorie Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu s kampaní „Ochutnejte Jeseníky“. Odborná porota v této kategorii hodnotila: nápaditost produktu, využití infrastruktury cestovního ruchu, propojení několika služeb či provozovatelů nebo oslovení cílové skupiny. Cenu převzal Jan Závěšický, ředitel Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu.

 

Foto: Petr Ulrych, fotografie zaslala Ing. Mgr. Věra Janků, pracovník vztahů k veřejnosti město Jeseník.

Ve Velké ceně cestovního ruchu zabodovaly i jesenické lázněVe Velké ceně cestovního ruchu zabodovaly i jesenické lázně

Naše další projekty



Partneři

Asociace pracovníků v regeneraciSaunafest 2015Relax Centrum KolštejnFrajtHotel Hluboký DvůrHotel Komorní hůrka