O kampaň Bio do škol byl zájem

V září loňského roku se významní výrobci a maloobchodníci s biopotravinami zapojili do kampaně s názvem Koruna na BIO do ŠKOL. Jejím cílem je zajišťovat zdravější a udržitelnou výživu pro děti a mládež díky postupnému zavádění biopotravin do školního stravování. Partneři kampaně darovali projektu 1 Kč z každé prodané biopotraviny.

Kmotrou kampaně se stala Hana Zemanová, známá podporovatelka biopotravin a autorka Biokuchařky, která byla oceněna jako nejlepší kuchařská kniha roku 2006. Celkem partneři akce přispěli na konto Nadace Partnerství částkou 236 849,- Kč. Tato částka pomáhá školám v zavádění biopotravin do školních jídelen a ve výchově dětí k ekologickému zemědělství. Získané finančních prostředky mohou být použity například na zavedení biopotravin do školního bufetu, otevření informačního centra pro veřejnost o biopotravinách, zavádění biopotravin do přípravy školních obědů, vzdělávací semináře, exkurze na ekologické farmy, pořádání „Bio dnů“ pro veřejnost nebo na spolupráci s místními biozemědělci.

Prvního ročníku se účastnilo devět společností. Hlavním partnerem projektu se stala privátní řada bioproduktů obchodního řetězce Interspar – Natur*pur.  Partnery projektu dále byly  Biopekárny Zemanka, společnost Biopark, Kostelecké uzeniny, bio-nebio, Pro-bio, Country Life, United Bakeries a společnost Fair Trade Centrum.

První ročník kampaně zaznamenal řadu pozitivních ohlasů jak ze strany spotřebitelů, tak ze strany výrobců biopotravin a školních jídelen. Projekt ukázal, že se zvyšuje zájem české populace o biopotraviny a ekologické zemědělství a že projekty, které pomáhají ve výchově dětí a mládeže ke zdravému životnímu stylu mají šanci na úspěch.

O kampaň Bio do škol byl zájem

Naše další projekty



Partneři

Asociace pracovníků v regeneraciSaunafest 2015Relax Centrum KolštejnFrajtHotel Hluboký DvůrHotel Komorní hůrka