Nejdelší tobogán ve střední Evropě přitáhl rekordní počty návštěvníků

S blížícím se koncem letní sezóny aquaparky a koupaliště bilancují své ekonomické výsledky. Obzvláště dobrou náladu mají především v největším aquaparku v Čechách Aquapalace Praha, který v letošním létě přilákal o pětinu návštěvníku více než v předchozích letech, a tržby narostly dokonce o rekordních 28%!

Rozsáhlá kampaň „Divoké léto v Aquapalace“, koncipovaná jako pozvánka na letní sezónu, odstartovala již v červnu, a zaměřila se především na podstatně vylepšenou nabídku nejznámějšího českého vodního ráje. Hlavní atrakcí se okamžitě staly především nové velkolepé tobogány, z nichž jeden se může dokonce pyšnit titulem „Nejdelší tobogán ve střední Evropě“. Kromě nejnovějších vodních lákadel přibyla i řada dalších zábavních prvků: nafukovacích atrakcí, noční laser show, zbrusu nového animačního programu pro malé i velké a spousty drobných vylepšení, které přispěly k pohodě a vyššímu komfortu návštěvníků.

“Mohu potvrdit, že vybudování nových tobogánů nám v letošním létě přineslo zvýšení návštěvnosti o 17%, a tržby šly nahoru dokonce o 28%. Naši návštěvníci rádi zkoušejí nové věci, proto se snažíme náš areál stále vylepšovat a přinášet bezkonkurenční nápady na český trh. Navíc svou roli sehrály také celkové změny ve spotřebitelském chování zákazníků, kteří obecně letos více utrácejí peníze“, říká spokojeně Ing. Radek Steinhaizl, generální ředitel Aquapalace Praha.

Přestože počasí již místy ohlašuje blížící se podzim, unikátní zábava přitahuje hosty z Čech i ze zahraničí dále. Na rozdíl od ostatních plaveckých zařízení a aquaparků totiž v Aquapalace není nouze o zábavu po celý den – tak pestrá je nabídka. A v době mimo sezónu především Vodní a Saunový svět nabízí výlet tzv. na jistotu, ať už se rozmary počasí snaží jakkoli. Obrovský resort Aquapalace je na nich po celý rok s výjimkou zahrady nezávislý, vždy tu najdete příjemnou teplotu nad 29°C.

„V létě nás výsledky příjemně překvapily, a to i menšími výkyvy návštěvnosti s ohledem na počasí, o to více se ovšem těšíme na chladnější měsíce, protože lidé už nejezdí na zahraniční dovolenou, ale nepřestávají hledat nevšední zážitky v Čechách. Předpokládáme, že další návštěvníci, kteří nestihli vyzkoušet, jaké převratné novinky jsme pro ně připravili, se dostaví v podzimních měsících, kdy chystáme i další změny v oblasti animací, relaxace i saunového světa“, uzavírá Radek Steinhaizl.

Fotografie poskytla Dagmar Pecinová, PR consultant Aquapalace Praha, děkujeme.

 

Nejdelší tobogán ve střední Evropě přitáhl rekordní počty návštěvníkůNejdelší tobogán ve střední Evropě přitáhl rekordní počty návštěvníkůNejdelší tobogán ve střední Evropě přitáhl rekordní počty návštěvníků

Naše další projekty



Partneři

Asociace pracovníků v regeneraciSaunafest 2015Relax Centrum KolštejnFrajtHotel Hluboký DvůrHotel Komorní hůrka