Luhačovice a Jáchymov na Regiontour opět ovládly Velkou cenu

Trendem je aktivní dovolená v lázních

Lázně Luhačovice, a.s., a Léčebné lázně Jáchymov, a.s., které společně tvoří největší lázeňskou skupinu v České republice SPA & WELLNESS NATUR RESORTS, po roce opět uspěly v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2013/2014, když získaly první dvě místa v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček.

Soutěž je vyhlašována vydavatelstvím C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Cílem soutěže je zviditelnění výjimečných a vysoce kvalitních počinů v oblasti cestovního ruchu a upozornění na atraktivní novinky. Tím soutěž přispívá ke zkvalitňování služeb v cestovním ruchu. Jedná se o prestižní ocenění. Porotu tvoří zástupci institucí činných v cestovním ruchu, členové akademické obce, zástupci profesních asociací, odborníci na reklamu a marketing či specialisté na problematiku rozvoje cestovního ruchu v regionech např. ACK, AČCKA, SLL ČR, CzechTourism, Veletrhy Brno, C.O.T. a další. Soutěžilo se v kategoriích nejlepší turistický produkt, nejlepší jednotná kampaň, nejlepší turistický portál, nejlepší cestovní kancelář, nejlepší lázeňský a wellness balíček a nejlepší golfový balíček. Hodnocena byla stovka přihlášek, o pětinu více než v loňském roce.

 

Cenu za vítězný produkt s názvem „Aktivní dovolená v Luhačovicích“ pro Lázně Luhačovice, a.s., převzal na slavnostním vyhlášení ve čtvrtek 16. 1. 2014 v Brně výkonný ředitel akciové společnosti Ing. Jiří Dědek, MBA.

„Jak již název napovídá, vítězný produkt si klade za cíl nabídnout spojení lázeňského relaxačního programu se sportovními a kulturními aktivitami doplněné o poznávání okolí. Produkt bude přínosný nejen pro naši společnost, ale i pro řadu dalších subjektů cestovního ruchu ze Zlínského kraje,“ sdělil J. Dědek. „Program jistě osloví turisty, cyklisty nebo třeba milovníky vážné hudby a divadla. Všem mají Luhačovice co nabídnout. Každý host naší společnosti rovněž obdrží jako bonus naši klientskou kartu, se kterou může čerpat slevy nejen v našich zařízeních, ale i v mnoha místních obchodech nebo galerii,“ dodal J. Dědek.

 

Stříbrnou příčku obsadil produkt „Krušné hory aktivně - na kole, na lyžích i pěšky“. Ocenění převzala obchodní ředitelka Jáchymova Ing. Jana Vaňková. I u druhého nejlépe hodnoceného produktu porota ocenila propojení lázeňských služeb s aktivní dovolenou.

„Skutečnost, že po roce Luhačovice i Jáchymov získaly hlavní ocenění v této soutěži, svědčí o tom, že se nám daří výměna zkušeností a vzájemné propojování našich obchodních aktivit v rámci skupiny,“ sdělil na závěr generální ředitel obou společností MUDr. Eduard Bláha.

 

Fotografie poskytla D.Fabušová, Lázně Luhačovice a.s., děkujeme.

Luhačovice a Jáchymov na Regiontour opět ovládly Velkou cenuLuhačovice a Jáchymov na Regiontour opět ovládly Velkou cenuLuhačovice a Jáchymov na Regiontour opět ovládly Velkou cenu

Naše další projekty



Partneři

Asociace pracovníků v regeneraciSaunafest 2015Relax Centrum KolštejnFrajtHotel Hluboký DvůrHotel Komorní hůrka