Je důležité, aby personál znal nabízené služby

Tento názor zastává manažerka Wellness & Spa Jitka Musilová, která nám při naší červnové návštěvě Wellness Hotelu Frymburk ochotně poskytla rozhovor. Paní Musilová působí v hotelu již přes dva roky a přes asistentku wellness centra se stala jeho manažerkou. Zaujalo nás, že nejen dohlíží na provoz wellness centra, ale sama má certifikáty na některé procedury, mimo jiné na zábal v banánových listech, na tropický zábal rukou a nohou a na fotoepilaci. Seděly jsme v příjemném hotelovém lobby baru a povídaly si:

Můžete našim čtenářům krátce představit Vaše Wellness & Spa centrum? Co všechno si zde mohou nejen návštěvníci hotelu dopřát?

Naše dvoupodlažní wellness centrum se dá rozdělit do 5 částí podle jednotlivých služeb. Nachází se zde wellness therapy, kde nabízíme thajské i další masáže, zábaly či světelnou terapii. Ve spa části si mohou návštěvníci užít různé druhy koupelí, lázní a hydromasáží. Ve wellness beauty provádíme kosmetické kůry, péči o pleť, kadeřnictví a manikúru i pedikúru. Náš saunový svět se chlubí různými druhy saun, Kneipppovým chodníkem a odpočívárnou s vyhřívanými lehátky. Odpočinout si naši klienti mohou také v solné jeskyni.

Jaká je klientela Vašeho wellness centra a jak jí přizpůsobujete Vaše služby?

Klientela je opravdu různorodá a my se jí snažíme vyjít vstříc podle jejích potřeb a požadavků. Rodinám ubytovaným v hotelu nabízíme hlídání dětí, které vezmeme např. do aquaparku, takže si mohou rodiče naplno vychutnat služby našeho wellness centra. Pro páry je zde možnost společné masáže v tzv. double kabině, kde se každému z dvojice věnuje jedna masérka, ale masáž si vychutnávají oba v jedné místnosti. Profesionální masérské i další služby ocení také sportovci. Naše wellness centrum mohou navštívit i klienti, kteří nejsou ubytovaní v hotelu. Díky rozmanitosti našich služeb si zde přijdou na své jak starší, tak mladší klienti.

Co byste na Vašem wellness centru vyzdvihla? Co by si klienti neměli nechat ujít?

Klienti by si určitě neměli nechat ujít thajskou masáž, kterou u nás provádějí pravé Thajky. Vybrat si mohou klasickou, olejovou masáž, masáž lávovými kameny, masáž nohou anebo bylinkovou masáž. Po masáži mohou využít odpočinkové zóny s lehátky, kde jim bude nabídnuto ovoce a čaj, nebo horká čokoláda. Doporučuji také vybrat si z naší bohaté nabídky koupelí a lázní.

Zmínila jste koupele - máte několik zcela jedinečných druhů van, můžete je čtenářům přiblížit?

Mezi naše nejspeciálnější vany patří LYDO, Le Siesté a Chromotherm. LYDO je relaxační vodní lůžko navozující stav beztíže. Teplá vodní lázeň spolu s chromoterapií a relaxační hudbou uvolní všechny svalové skupiny. Le Siesté nabízí na výběr ze 4 programů, které se liší barvou podsvícení a hudbou. Jedná se o kombinaci muzikoterapie a chromoterapie, která klienta vtáhne do děje, takže zapomene na vše ostatní. Chromotherm je vana s poklopem, ve které si klient užije sprchovou hydromasáž, nebo parní aromaterapii. Na závěr přichází pětiminutová studená sprcha.

Milovníci saunování by si určitě neměli nechat ujít Váš saunový svět. Na co byste je nalákala?

Naši klienti si určitě vyberou z několika druhů saun. Máme zde Finskou saunu, solnou lázeň, orientální lázeň a Vário saunu. Je zde také menší infra sauna a Kneippův chodník. Po sauně se mohou návštěvníci ochladit v ledových sprchách spojených s chromoterapií, pro stydlivější či méně otužilé jsou zde ale také oddělené sprchy s teplou vodou. Po saunování hosté jistě ocení odpočívárnu s vyhřívanými lehátky. Během celého pobytu v saunovém světě je k dispozici voda a ovoce.

Chystáte další rozšíření služeb? Je ještě něco, co byste chtěla Vašim zákazníkům dopřát?

V poslední době jsme naše služby rozšířili o tropický zábal rukou a nohou, o zábal do banánových listů, a o cukrový vánek z Fidži. Jedná se o zábal spojený s peelingem pokožky. Momentálně se nám masérky školí na bambusovou masáž, pepřový a jogurtový zábal, rituální masáž svíčkou a na SOY SOY, což je sojová zpevňující masáž.

Absolvovala jste všechny nabízené procedury? Zná je také personál wellness centra?

Ano, celý náš personál absolvoval minimálně jednou všechny procedury. Myslím, že je to důležité zejména pro naše klienty, kteří si často chtějí nechat poradit. Pokud proceduru nemáte sami vyzkoušenou, můžete ji těžko někomu doporučit.

Kdybyste Vy byla hostem Vašeho wellness centra, jak byste strávila den? Co byste si nenechala ujít?

Určitě bych chtěla absolvovat thajskou masáž horkými lávovými kameny. Také bych si došla na kosmetiku, protože používáme velmi kvalitní francouzskou kosmetiku Sothys. Moc ráda mám Vichy sprchu spojenou s masáží.

Co by podle Vás odpověděl na stejnou otázku generální ředitel Wellness Hotelu Frymburk Jaroslav Fischer?

Pan Fischer má také velmi rád thajskou masáž lávovými kameny. Kromě toho by určitě navštívil náš saunový svět, kam chodí relaxovat.

 

Je důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené službyJe důležité, aby personál znal nabízené služby

Naše další projekty



Partneři

Asociace pracovníků v regeneraciSaunafest 2015Relax Centrum KolštejnFrajtHotel Hluboký DvůrHotel Komorní hůrka