Čerstvá kohoutková – stačí říct

Středočeské vodárny (SV) chtějí podle posledních trendů přimět restaurace v regionu, aby zákazníkům podávaly místo balené vody pitnou vodu z kohoutku. Začaly jim distribuovat ručně foukané karafy na servírování vody a na dveře restaurací nalepí samolepku s nápisem „Čerstvá kohoutková – stačí říct“.

Podle ředitele SV Anatola Pšeničky je obyčejná voda z kohoutku vysoce kvalitní a návrat k pití této vody zažívá v současné době velký rozmach. Podniky, s nimiž vodárny uzavřou smlouvu, si nalepí na dveře samolepku s nápisem „Čerstvá kohoutková - stačí říct" a mohou obdržet i certifikát s aktuálním rozborem vody. Předpokládá se, že karafy s vodou budou nabízeny zdarma nebo za symbolický poplatek.

Skupina Veolia Voda, do níž SV patří, již podobný projekt rozjela v Praze, kde se do něj zapojilo na 35 hotelů a restaurací. V Česku tuto novinku zatím zavedlo 50 až 60 podniků. Podobná praxe je běžná v zahraničí, kde se podle vodáren neprokázalo, že by tím provozovatelům restaurací klesl zisk. Když člověk neutratí tolik za vodu, tak si dá třeba navíc moučník nebo lepší víno.

 

 

Čerstvá kohoutková – stačí říctČerstvá kohoutková – stačí říct

Naše další projekty



Partneři

Asociace pracovníků v regeneraciSaunafest 2015Relax Centrum KolštejnFrajtHotel Hluboký DvůrHotel Komorní hůrka