Activia představuje limitovanou edici letních příchutí

Nové příchutě zpestří letní sortiment značky Activia, která v  limitované edici bude od května do září nabízet tradiční i exotické ovocné varianty. Milovníci klasických chutí si budou moci pochutnat na jogurtu nebo nápoji s malinami, fanoušky exotických chutí potěší jogurt s broskví a maracujou a nápoj s broskví a mangem.

Tradiční příchuť české letní pohody a exotická chuťová kombinace vznikly na základě průzkumu mezi spotřebiteli, kteří uvedli, že v sortimentu postrádají ovocné novinky. Activia vyslyšela tato přání a od 5. května proto nabízí kromě stálého sortimentu, v němž je na výběr z více než osmi příchutí, i čtyři novinky.

Uvedení novinek podpoří TV reklama s novou globální tváří značky, kterou se v březnu 2014 stala kolumbijská superstar Shakira. Její věhlasný břišní tanec se stal symbolem všech spokojených bříšek, které kampaň „Odvažte se cítit dobře“ oslavuje. Právě tanec je totiž něco, co každý z nás čas od času dělá, když se uvnitř cítí zvlášť dobře, a nová kampaň poukazuje na to, že dobrý pocit, který nás nutí tančit, začíná vždy uvnitř, ve zdravém, usměvavém bříšku.

Nyní si svůj dobrý pocit můžete vychutnat s novými letními příchutěmi plnými lahodného ovoce. Nezávazná doporučená spotřebitelská cena pro jogurty je 11,90Kč a pro nápoje 19,90Kč.

 

Fotografie zaslala Pham Bich Ngoc, Cook Communications - děkujeme.

Activia představuje limitovanou edici letních příchutíActivia představuje limitovanou edici letních příchutíActivia představuje limitovanou edici letních příchutíActivia představuje limitovanou edici letních příchutí

Naše další projekty



Partneři

Asociace pracovníků v regeneraciSaunafest 2015Relax Centrum KolštejnFrajtHotel Hluboký DvůrHotel Komorní hůrka